woensdag 18 mei 2016

Kleurrijk...

Deze keer laat ik jullie het cadeau zien wat ik heb
gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter.
Jorina houd van kleur en nu wilde ze zo graag
dat ik voor haar iets zou gaan maken met heel veel kleur.
Dus ben ik uit mijn comfort zone gegaan.
Zelf vind ik dat het best aardig is gelukt.
Toen ik er mee bezig was,vond ik het steeds leuker
worden. Jorina zelf vond het helemaal geweldig.


Ik heb hiervoor het Tilda papier gebruikt,Sewing Bird.
Jammer dat het tegenwoordig niet meer te krijgen is.
Het ophangbord is van Let's Get Bizzee.


Verder heb ik heel veel Noortjes gebruikt.
Bij het papier van Tilda zitten ook uitdruk vellen bij.
Erg leuk om die er bij te gebruiken.


Doerak ,onze hond, is ook erg favoriet bij haar.
Ik heb de stempels For You en Love gebruikt en
de letterstempels zijn ook van Noor Design.


Op deze foto is het laatste omslagdoek te zien die ze 
heeft gemaakt. Jorina haakt heel graag en maakt prachtige 
sjaals en omslagdoeken.


 Hier nog wat foto's.


Bij de volgende foto heb ik van een bolletje wol
wat draad afgeknipt en op geplakt.


Dat waren aardig wat foto's. Ik hoop niet
dat jullie het erg vonden.

Ik wil mijn creatie mee laten doen bij:


Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Elke keer weer leuk om te lezen.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.

Groetjes Ina



33 opmerkingen:

  1. Gaaf Ina.
    De vrolijkheid spat er vanaf.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi Ina.
    En inderdaad erg kleurrijk. Mooi.
    Leuk dat je dochter ook zo creatief is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fleurige hanger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dochter heb je ;-)
    Prachtige hanger heb je voor haar gemaakt, heel fleurig en dat past goed bij haar voorliefde voor kleuren.
    Wat een schitterende omslagdoek heeft ze gemaakt, die had ik zo van haar willen kopen!
    Leuk als je dochter ook zo creatief is net als de moeder!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd Ina, en ik herken het papier is heel kleurrijk, maar wel prachtig! Het is heel plezierig om naar te kijken Super gedaan en af en toe uit de comfortzone is ook weer een uitdaging!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd Ina, en ik herken het papier is heel kleurrijk, maar wel prachtig! Het is heel plezierig om naar te kijken Super gedaan en af en toe uit de comfortzone is ook weer een uitdaging!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow super gave creatie kleurrijk maar erg mooi, fijne dag nog,
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is an amazing creation Ina. Each one so unique and filled with points of interest, the sewing elements, pockets and pictures. Thank you so much for posting this lovely creative art in the Word Art Wednesday Challenge #230-#231 - Anything Goes.
    Blessings, Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my goodness...this is so beautiful! What a great idea for your daughter. She is lovely. I'm sure she will love it. Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck. Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi! Gave kleurtjes.
    Dank je wel voor je deelname en succes.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw....dat heb je heel erg leuk gemaakt Ina....en je dochter is ook al zo creatief met haar mooie haakwerk....schitterend allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt wel heel erg je best gedaan prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet te zien dat je buiten jouw comfortzone bent getreden ;) Super mooie en kleurrijke creatie Ina! Nog gefeliciteerd met jouw dochter!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toppertje hoor Ina! Lekker vrolijke hanger, daar is je dochter vast heel blij mee! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toppertje hoor Ina! Lekker vrolijke hanger, daar is je dochter vast heel blij mee! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeel mooi is deze hanger die je voor je dochter gemaakt hebt Ina...wat een geweldig leuke accentjes heb je erop gemaakt....Daar zal ze vast heel blij mee zijn

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ina ... ik heb deze prachtige creatie van jou al op fb gezien maar hier op je blog is het toch wel veel leuker hoor !
    Wat een geweldig mooi cadeau is dit ! Super, super fantastisch mooi gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige hanger heb je voor je dochter gemaakt, en vooral al die kleurtjes bij elkaar heel mooi en vrolijk. Nog gefeliciteerd met je dochter. Dank voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige hanger heb je voor je dochter gemaakt, en vooral al die kleurtjes bij elkaar heel mooi en vrolijk. Nog gefeliciteerd met je dochter. Dank voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend project!!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ina,
    deze hanger ziet er echt prachtig uit, mooi papier en de foto's zijn erg mooi..ik ben helemaal weg van de omslagdoek,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning!! thank you for slipping this in our challenge over at WAW - have a blessed week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kjempefint kort :)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely work Thank you for joining the challenge at Creative Fingers. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a stunning gift for your daughter, full of colours and fun. Brilliant idea.Thanks for joining us over at Crafting For All Seasons, hope you will join us again and good luck. Jean DT XX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a beautiful project, with beautiful colours and a lovely design. Thank you for joining us at Crafting For All Seasons.

    Erin DT (Owner)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey,
    Great work I like colors
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful creations, love the bright colours and detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your daughter should be very pleased, this is beautiful! I love all the colors and details in this wall hanging. Fabulous job. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  31. You won a Top # Honor at Word Art Wednesday Ina. Email Karen or comment on the blog for a badge. Blessings Carole

    BeantwoordenVerwijderen